27 Kasım 2008 Perşembe

PEHLİVANLAR

Ayın kaçıydı bilemiyorum ama sanırım ekim 2008 ilk günümüzdü ve gülsümlerdeydik. çocuklar yusuf ve cemal tuna vardı. ilk önce arabalarıyla güzel bir arış yaptırdılar. arabalarını park etmece yaptılar. ve sonrasııı altta
güreşe başladılar . aman ALLAHIM tuna ne öyle enesi aldı aldı attı valla maşallah.


baksanıza ense tutuşuna felan. biz bile hayret etmiştik. enes biraz şaşkın ama onunda hoşuna gitmişti.

ve resme bakıp aldanmayalım enes bey yenildi. pehlivanlık bence tunanın. maşallah çalımları süperdi bizimki dayanamadı ağladı . pek alışkın değil güreşmeye. babamız pek hassas enesle güreşmez canı acır biyerine bir şey olur diye.


bu sahneyi hatırlamıyorum şükran sen bir şeyler söylüyorsun sanırım çünkü orda sen oturuyordun. baksana boncuk gibi dizilmişler.



2 yorum:

sukran dedi ki...

aaaah,sorma o güreş meselesini filiz,önüne gelenle güreşmek istiyor:Syemek yiyince kuvvetli olursun diyoruz yesin diye,o da yemekten hemen sonra yanında kim varsa"hadi güreeeş,hadi bi güreeeş"diyor;)walla bende güreşiyorum ne yapıyım,tek bir kaç lokma yesinde,karete bile yaparım;))))walla filizcim,bende çok net hatırlamıyorum ama,ya kukla oynatıyorumdur,sağ olsun gülsüm teyzeleri çocuklara zeynep ablalarının kuklalarını hediye etmişti,ya da masal anlatıyorumdur.maşaAllah enes kreşte çok uyumlu görünüyor annesi,daha da iyi olmasını diliyorum canım..

filiz dedi ki...

Allah kolaylık versin canım o yemek derdi hepimizde var.büyüdüklerinde bunların acısını çıkartırız. valla ilk gün olunca bir şaşkınlık vardı. biraz benim yanında oluşum rahatlamasına neden oldu. ama hala alışamadı. aralarda çok tatil girdi. şimdide bayram tatili derken hiç gitmek istemiyo. yarım gün verdik artık. annecim diyorum artık orda yatmıyacaksın arkadaşlarınla oyna eylen benseni almaya geleceğim orda yatmak yok artık diyince yüzü gülüyo yavrumun bi de tamammm demesi yokmu içim giddiyoo.