27 Kasım 2008 Perşembe

kreş dönüşü kaza

resim yok
enes bey kreşten eve dönüşte kolu kırıldı ve 15 gün kolu alçıda kaldı ve 15 gün kreşe ara verdik. sitenin önünde komşularla karşılaşmıştık konuşurken enes kendisinden 9 ay küçük olan alptuğ'yu görünce koşmaya başladı.Her zaman oynadıkları çimlerin üzerindelerdi. Bir çığlık enesinsesi koştum ama panikten ne yapacağı şaşırdım. çoçuk anlatamıyoo. bacağı sandım ama kolunu göstermeye çalıştı hafif şişmişti. eve götürdüm soğuk tanpon yaptım uyudu. uyundığunda bir şey yok gibiydi ama bir iki saat sonra oynamaya başladığında kolunu hafif bir yere vurduğunda ağlamay başlayınca hemen hastaneye gittik. rotgende kırık dedi dr amcası. hemen alçıya aldılar ve 15 gün kalacaktı. hastanede bize bir süpriz şükranın kuzeni züleyha orda çalışmayabaşlamış onu da gördük. enesin kolunun alçıya alınmasında onanda emeği geçti teşekkürler. kreşe başlama macerası böyle oldu. ALLAH beterinden korusun.

3 yorum:

tuğba dedi ki...

çok geçmiş olsun çok üzüldüm canım benim nasılda acımıştır kimbilir.Allah beterinden saklasın nazar oluyor bence filiz hergün mutlaka oku yakışıklımı...benim yerimede bi güzel öp enesimi...

filiz dedi ki...

canım teşekkürler. sende ikzleri öp benim için.

hümeyra dedi ki...

yerim ben onuuu
masallah hayvanlarla arasi cok iyi
gecen gun birlikte bi dergiye bakiyorduk tum hayvanlari tek tek saydi ayrintilariyla
masallah barekallah cok seviyor
ama nasil oldu da tavuklardan korktu anlayamadim dogrusu