20 Kasım 2008 Perşembe

ENESİN UĞUR BÖCEĞİ

Evde uğur böceği bulduk. Aman enes bu duruma çok sevindi. Böceği eline alıp cama koyuyo. arabasına bile bindirdi.
uzun süre pencerede uğur böceğinin peşindeydi.

uğur böceğimizin verilmiş sadakası varmış enesin o kadar mıncıklamasına rağmen yaklaşık bir iki hafta yaşadı. Uğur böceğine doğal yaşam adına özlemin getirdiği çiçeği ona yuva yaptık. hayvanları çok seviyooo . eline almaktan bile korkmuyo. geçenlerde ema kurdunu bile eline almaktan çekinmedi....


2 yorum:

ipek dedi ki...

Slm Filizcim, yine Enes ve Halil'in sırtlarını dönmüş fotoğraflarıyla karşılaşacağımdan emin, umutsuzca açtım bloğunuzu:) Yeni fotolarla karşılaşınca çok sevindim.
Demek kuzeninin adı geçince bile korkup sana sarılıyor:))
Şu İdris'i çok merak ettim şimdi.

filiz dedi ki...

evt ipek cim şu günlerde bilgisayarın başına geçemiyorum. yiyenim geldi kanadadan biraz dolaşıyoruz.
valla ipek hiç merak etme ben bile tırstım. abisi 23 yaşlarında yağız deli kanlıbu deli kanlı kardeşine öğretmediği şey kalmamış. aman evlerden ırakkkk