20 Mayıs 2010 Perşembe

ADI FINDIK

Yine bundan bir ay önce Enescik tutturdu kuş istiyorum. Herkesin bir hayvanı var benim neden bir canlı hayvanım yok. Artık dayanamadık gittik başı pembe gövdesi mavi ve beyaz güzel bir muhabbet kuşu aldık. Daha 15-20 günlük olan kuşumuzu adını Enecik FINDIK koydu. İlk günler olmasına rağmen elimize gelmeye omuzda dolaşmaya başladı. Ben fındığı omuzuma alırken Enes'in içi gidiyor ama tedirgin şekilde omuzuna koyduruyordu. Hayvanları gerçekten çok seviyor yavrucum. Yakın temastan korkuyor ancak korkusunu böyle böyle yenmeye çalışıyordu. sabah erkenden kalkıp kuşu fındığa bakmaya gidip oyuncak odasına götürüp oyuncaklarını gösteriyordu.

Ama FINDIK hastalandı. yemez içmez oldu. Kuşumuz fındığı üşütmüşüz. İlaçlarla biraz kendine gelince tekrar yemeye başlayınca iyileşti diye düşürken fazla uzun sürmedi. Biz Kırıkkalede'iken Allah'tan Enes yoktu fındık ölmüş. Fındığı ölümünü duyunca gerçekten çok üzüldüm. Enes'e nasıl açıklayacağımı düşündüm ama görmeyince fazla daha kolay oldu. O kuzeni halil ile birlikte olduğunda dünyayı unutuyor. Biz eve geldiğimizde fındığın kafesi boş olunca anladı gerçekten fındık yok. Fındık hastaydı ona iyi bakamadık o annesinin yanına gitmek istemiş deyip olayı kapatmak için konu değiştirip durdum. Ama ben çok etkilendim. Sabahları kalktığımda hala onun sesi ötüşü geliyordu kulağıma. Birdaha canlı hayvan eve almayacağım. Şimdi de Enescik Köpek istiyor.. Ne yapacağız bilmiyorum. Balkonda beslemeyi hatta beni ikna etmek için terasta kulübe alırız orda olur demeye başladı....hayvan maceramız ne kadar sürecek bilinmez.

Hiç yorum yok: