9 Mayıs 2009 Cumartesi

Mehşur Atınpark'ın yörük çadırı. Öğle yemeği vakti geldi geçiyo... Yemekte mantı ve yörük pilavı istedik. M. Enes bey'e zorla mantıyı yedi zorla çünkü mantının üzerine salça sosu vardı bizimki hiç öyle yemez. Artık sosunu ayıra ayıra yedirdim. Ordaki gorson çocuklara bak abisi yemiyo kızma bak yiyecek diyee korkusunda zar zor yedirdik.
yemekten önce ordan oraya oraya çadırın içinde zıpladı. En sevdiğide yerdeki tahta sorfaydı. Dün evde yemek hazırlarken sen balkondaki mantı tahtamı bul ben bunda yiyeceğim diye tutturmuştu. maksat onunla oynamak üzerine oturdu derken Allah'tan yemeğini yedi.


Ordan oraya koşuşturmasından nasıl çektiğimi görüyorsunuz.



yemek sonrası nurcan teyzesiyle su kenarında koşuştururken. Aslında suyun içinde balık felan olduğunu düşünüyordu herhalde Enes bey, bende ağzımdan timsah var burda deyince iyice merakı arttı. Zor ikna ettim. Oturup onlara bakacakmış. Annecim ben sana şaka yaptım timsah olursa burdaki insanlara saldırır deyip ikna etmeye çalıştım. Evet yaptık bir hata.....

Hiç yorum yok: