30 Ağustos 2010 Pazartesi

ALTINOLUKTA BİR HAFTA

Tatil için gittiğimiz Altınolukta ilk bir kaç gün neşeyle geçti. suyun içinden çıkmadı enes bey.
babasıyla su içinde güreş.

Şeftalilere başladık çünkü hafif isalimiz Ankara'ya dönmeye yakın bir arttı. Buna kusmada eklenince doğru sağlık ocağına Altınolukta hastane ne gezsin en yakın hastane Edremit'te. Oğlum yavrum benim perişan oldu ishalden poposu bile pişik oldu. serum takılmak zorunda kaldı. çocuk artık hiç bi şey yiyemiyor olanıda çıkarıyordu. kucağımda artık baygınlık geçirdi yavrum benim. serum takılması iyi oldu takılıren biraz sıkıntılı oldu ama gözlerini biraz açtı. renk gelmeye başlamıştı yüzüne. Ankara'ya doğru yola çıktığımızda belki 10 defa yine wc gittik. Altına bez baldım artık. Eve geldiğimizde hemen tahliler için hastaneye gittik şükürler olsun rotadan korkuldu ama değilmiş. Mikrobik bir şey olduğu söylendi. Bir haftadan fazla süre patates , muz ve kabuğu soyulmuş elma yedi. Kahvaltıda çok zorluk çektik çikolatalı ekmek istiyo, süt istiyor veremiyordum. Ah peynir yemiş olsa kahvaltı sorunumuz kalmayacaktı. Resmen pepriz yaptı. Canı bir şeyler yemek istiyor annecim ishalsin yiyemezsin dediğimde ikna oluyordu ama yiyemesi hem beni hem de kendisi çok üzülüyordu. iyileşince hepsini yiyecem anne demi diyerek kendini teselli ediyordu yavrum benim. çok zormuş ishal .....


caillou deniz kenarında ne yaptıysa bizim kiside aynısını tekrar etti.
bu arada tuzlu suları yutan beyimiz içindekileri de çıkarmış oldu. ağzını kapamayı geç de olsa öğrendi.




1 yorum:

Adsız dedi ki...

:)Vay vay şu pozlar yaz aylarını özlettirdi bana yaa